魔鏡歌詞網

關於 i + don't + want + she 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 1.Freedom e with me She gonna lie to you about her whereabouts but you'll be with me I really ... ut you'll be with me I really want freedom She really don't need us She really can't keep up I keep falling out of luck(keep up) Eyes got me peaking(peaking) And the headache got me going I had a pill ... ng I had a pillow talking and she told me she want a little freedom(freedom) She got lied to about her whereabouts just for some freedom(freedom) ...
2 3.Liquid Flows醉欲の流動(feat. DEE)|Sep2016 g money I don't give aJ365 all day Hold up let me pass it to the home boy I'm feelin' this feelin' this flow No worries no hurries no woes Pop ... ps gave me some money to blow She told me D you're my hope Goddamn I don't wanna go home I just want this moment to last forever Got me
3 1.DEBUT 't cool i don't make the rules tryin' to get noticed feel hopeless but beggin' thats just not cool cause guess what all you'll end up is looki ... out to my ult that's The Wife she's oomf plus she loves me irl in real life Tea For Three that's my fam yeah we wholesome and we happy if that ain't relatable do me a favor pleas ... elatable do me a favor please don't at me but this is where it's at if you ... this is where it's at if you want somethin' that's pure yo
4 1.Like That what you want and we going it's on you Anything ywant it's all us I ain't never seen a girl like that Tell me if we take a chance like that Got me spending all my cash like that Kee ... n doing what I like like that She a10 and yea she's bad yea I love my baby I might spend a little bag just to keep you dipping Anytime I'm in the city you can be right with me Wh ... tin That's the way we live it She feeling me I can tell by the way she stare she stares
5 4.Angel Disco Love ve天使迪斯可之愛 Don't wanna stop不想要停 Keep me on and on讓我 ... lover天使愛人 She's under cover她改名換姓 Like late night f ... Lover天使愛人 She makes me wonder她讓我猜想 How much I need ... 天使迪斯可之愛 I want you in my arms我要你在我懷裡 When the ligh ... ve天使迪斯可之愛 Don't wanna stop不想要停 Keep me on and on讓我 ... ve天使迪斯可之愛 Don't wanna stop不想要停 You're my only star

6 7.Hello 詞潘高峰作曲潘高峰 Don't apologize to me I don't need you money Bruning up by yourself Take it to the stage Bring up my fender and turn on my speaker play in major Make you de ... major I met a girl last week She standing on the backstageJust singing by herself ... kstageJust singing by herself She is a rock and roll girl Bring up my fender and turn on my speaker play in major Hello hello hello hello Hello hello hello hello ... llo Hello hello hello hello I (
7 1.腳印 out loud she be talking and laughing like it justdon't matter but to him there's no place that he would rather have his seasons without spring without a summer the second he falls t ... s maybe after all these years she's just cold he remembers her through21 birthdays ... mbers her through21 birthdays she forgets him cuz she's working hard in the workplace ignoring all his texts cuz passion has her work late all the boy could do was work on his word p ... was wo
8 1.蓮花指(Lotus Finger) 們最喜歡我做的動作 Don't matter if I'm riding on my bike When I'm spitting blue flames on the mic I'ma do this for the rest of my life Put a ring on it ... my life Put a ring on it Now she my wife不管到哪裡我都用蓮花指不管到哪裡我都用蓮花指不管到哪裡我都用蓮花指我的蓮花指我的蓮花指因為蓮花指我去了很多地方因為蓮花指身體比較健康因為蓮花指感覺總是非常爽因為蓮花指 I can do what I ... 指感覺
9 1.Killa ll hell I don't really need your help. See right through my plan? Who you think ya playin'? Acting like you ... k ya playin'? Acting like you don't want a romance but rubbing up all on my pants so… Run now for your life你我要糾纏互相放亂箭 I say Run now for your life是誰是誰是誰愈近愈難纏 Cos I'm a k ... hips and flirting some more. She say she's not about it but I highly doubt it. Assassin's intentions hidden in fancy la ... intentions hi
10 3.I'm So Bad I'm Good o I heard she's feeling stupid Cos I played on her strings like cupid ... yed on her strings like cupid She's burning up with fever Feeling sick thinking I might leave her Stalking around like a man who can't see You try to tell me I'm ... d I'm so bad I'm good I heard she's kind a sneaky Moving round talking loud and freaky ... round talking loud and freaky She's running bout all crazy Don't you know girl you just can't phase me Walking around like a man who ca
11 10.娶了她 冥冥中的註定娶了她 Don't want to play the dirty game You are not my toy Two years ago ... are not my toy Two years ago she don't know me I met her in the street y
12 4.Perfection 何維健-All I Want4.Perfection作詞 Ana Free Rodrigo Crespo作曲 Ana Free Rodrigo Crespo編曲 Rodrigo Crespo Verse1: Shade of my life We've gotta r ... gotta reach reach perfection Don't ask me why I can't get your attention Pre-chorus1: I've got a motivation I've got a feeling now I've got a new direction ... now I've got a new direction Don't ask me how I could be broken-hearted On the other side of town ... ted On the other side of town Don't you come
13 5.Somebody 何維健-All I Want5.Somebody作詞 Gore Martin Lee作曲 Gore Martin Lee編曲 Tat Tong I ... Gore Martin Lee編曲 Tat Tong I want somebody to share Share the rest of my life Share my innermost thoughts Know my intimate details Someone who'll stand by my sid ... give me support And in return She'll get my support She will listen to me When I want to speak About the world we live in And life in general Though my views may be wrong They may even be perve
14 7.My Ride(&鍾沛真) 訓一個女生需要愛情 Don't get it twisted不要誤會賺錢是很重要但是不是重點我沒有說 ... 我看她的眼神不一樣 She wants love on and on and on'til the bre
15 7.鎖骨 h my God! She killin me killin me Uh-Uh-Uh... Oh my God! See the way ... -Uh... Oh my God! See the way she look she killin me killin me Uh-Uh-Uh... Oh my God! ... lin me Uh-Uh-Uh... Oh my God! She killin me killin me Uh-Uh-Uh... Oh my God!男:這派對太迫你迫近之際看到你的領口瞥見了你解了三個鈕扣襯衫裡的宇宙那裡我看一眼經已足夠看飽了不插手永遠太久永遠太久成為情人才悶透女:我要隔了空氣給你色誘我不
16 2.Otherside my side I don't I don't believe it's bad Slittin' my throat It's all I ever I heard your voice through a photograph I thought it up it brought up the ... ll I slide Separate my side I don't I don't believe it's bad Slittin' my throat It's all I ever Pour my life into a paper cup The ashtray's full and I'm spillin' my guts ... full and I'm spillin' my guts She wants to know am I still a slut I've got to take it on the otherside Scarlet starlet and ... other
17 5.Desperado Frey why don't you come to your senses? You been out ridin' fences for so long now Oh you're a hard one I know that you got your reasons Thes ... raw the queen of diamonds boy She'll beat you if she's able You know the queen of hearts is always your best bet Now it seems to me some fine things Have been laid upon your table B ... upon your table But you only want the ones that you can't get Desperado oh you ain't gettin' no youger Your pain and your hunger they're driv
18 48.Into The Night Night She's just sixteen years old Leave her alone they say Separated by fools We ... hey say Separated by fools We don't know what love is yet But I want you to know If I could fly I'd pick you up I'd take you into the night And show you love Like you never seen ever seen It's lik ... othing to compare it to But I want you to know If I could fly I'd pic
19 3.It's your girl 吳建豪-I don't wanna lose you3.It's your girl作詞 terrytyelee作曲Jae Chong this is ridiculous it's marvelous how you ... culous it's marvelous how you don't your girl is dangerous that devious is infamous you know? u heard of ravenous? there'll be saving us unless miss scandalous i ... rl it's yo' girl it's yo girl she's got an appetite it's yo' girl it's yo' girl ... e it's yo' girl it's yo' girl she'll eat you up alive it's yo' girl it's yo' girl ...
20 1.Learn Chinese(Clean Radio Edit) your girl she loves theJIN motion Rub it on her body like body shop lotion What's the commotion you never seen me?(ngaw) The original chinky e ... original chinky eye emcee You don't want to step to the army And Double-R rank refugee And the battle of the gun gonna make you speak another language And amigo I ain't ... itnesses you must be crazy We don't speak English we speak Chinese And the only po-po we know is the pigs on the hook out by the window Every time they har

21 5.The Come Thru h all you want But you ain't gon' find no drugs or no guns Yea y'all can get weeded up beated up But ... n get weeded up beated up But don't eat it up this ain't a slow jam so I can speed it up(lets go) I ain't sparkin a meadow I jus ... ain't sparkin a meadow I jus want to talk to the ghetto Bag the baddest chick with the sharpest stilettos Im so influential you so impotential Man you gon' know ... x five Who say lyrical niggaz don't know how to party See me jackin
22 7.I Gotta Love est y'all She look goods smell clean and she had fresh draws Naw that's too good to be Usually them type of chicks ain't good for me no![Chorus][Verse-Jin] I got a- way with ... out they cage and play Polly want a Gucci Parka ma what did you say? Polly might get a cracker ain't no trickin today hey But anyway though ... n today hey But anyway though she got it on smash like mashed potatoes High class with a ass that'll smash onJ. Lo Lay low got Play-Doh stash the
23 9.Learn Chinese d ur girl she love theJin motion rub it on her body like body shop lotion What's the comotion? You never seen me? Original chinky eyed MC? you ... Original chinky eyed MC? you don't want to stop to the army Double-R rank refugee And the barrel of the gun gon make you speak another language And amigo i ain't talki ... tnesses? You must be crazy we don't speak english we speak chinese And the only popo we know Is the pigs on the hook by the window Each time they harass me
24 10.The Good The Bad&The Ugly why they don't get along He's a greedy bastard- stole half a meal from Fom Fom is the quiet type silent and deadly You play with his money no ... s plus he hittin' her too Now she got her bags pack then she ready to bounce Didn't leave a thing- not even the keys to the house Let her leave he ain't talk with her at all Went straight f ... elf even though it seem risky Wanted the whole cake- somethin' smell fishy Back in the kitchen the money was waitin' Deep in his heart
25 12.Love Story e girl he wanted to call boo See its all true found himself stressed in a dead end the girl he was feelin was obsessed with his bestfriend his ... pissed plus he treat her like she don't even exist he aint tryna hate on his man but there was no help in it wrote the girl a letter told her how he felt in it ... er told her how he felt in it she was shocked at first of him revealing the truth till ... him revealing the truth till she realized that she was fee
26 13.Cold Outside AMN RIGHT want me to say it then fine I ain't a killa i ain't a gangsta and i ain't no thug I dont walk around with guns and i dont sell drugs ... ing on me for huh[HOOK] See I don't want to hold a grudge so I cruise fast in my Cadillac My momma would be so d?? if ... c My momma would be so d?? if she knew the way these grown folks stack See I won't let them cram my style no and I won't let them hold me down no Tell her that I' ... Still wanna rap?[HOOK] See I don't
27 6.She's Not You LVIS6.She's Not You她不是你 Don't want a four leaf clover Don't want an old horse shoe Want your kiss'cause I just can't miss With a good luck charm like you Come on and be my little good luck charm Uh-huh huh you sweet ... h-huh huh you sweet delight I want a good luck charm a-hanging on my arm To have to have to hold to hold tonight ... have to hold to hold tonight Don't want a silver dollar Rabbit's foot on a
28 1.愛上殺手 sion Yeah she's a real fine babe Yo wish me luck to all your own Can you hear me out there?*Charm me charm me you make me crazy How can I say ... razy How can I say I love you want you How can I say you're beautiful beautiful'Cause when I see you you make me melt You take my soul out of my body If I ... e my soul out of my body If I don't have your love I'll be a hunted m
29 2.愛上殺手 sion Yeah she's a real fine babe Yo wish me luck to all your own Can you hear me out there?*Charm me charm me you make me crazy How can I say ... razy How can I say I love you want you How can I say you're beautiful beautiful'Cause when I see you you make me melt You take my soul out of my body If I ... e my soul out of my body If I don't have your love I'll be a hunted m
30 10.Desperado(許志安&陳奕迅) erado why don't you come to your senses? you been out ridin' fences for so long now oh you're a hard one i know that you got your reasons thes ... raw the queen of diamonds boy she'll beat you if she's able you know the queen of heats is always your best bet now it seems to me some fine things have been laid upon your table bu ... upon your table but you only want the ones that you can't get desperado oh you ain't gettin' no youger your pain and your hunger they're driv
31 4.Biggest Thing ttle girl don't find her name??? down roads to homes Where everybody find their gameJust behind the street ... ir gameJust behind the street she goes She'll be found behind her wheel'cause it's the only place ... eel'cause it's the only place she knows That makes her know just how she feels'cause you're biggest thing That i see You got me where you ... at i see You got me where you want me You hunt me down you hold me And beg me to believe All too fast to
32 2.Take Time to Know Her ely loved She was everything I'd ever been dreaming of But ... I'd ever been dreaming of But she was bad I didn't know it Her pretty smile never did show it All I knew is what I could see And I knew I ... what I could see And I knew I wanted her for me I took her home to mama Mama ... I took her home to mama Mama wanted to see my future bride Well she looked at us both Then she called me to her side She said son take time to know her It's not an ove
33 11.The Waves And they don't hit you like a train Say... won't you see her I heard ... ... won't you see her I heard she's waiting at your door Oh i hope you won't keep near her I know ... ou won't keep near her I know she's bound to want it all She's uncommon she has one face And her heart beats to your tune When ... heart beats to your tune When she speaks she speaks of only your name Then she repeats it like a fool Hey... you can't say you ... foo
34 7.Drive Me Crazy candy and she gave me the keys Thought she was innocent just outta high school But when ... st outta high school But when she's wit me she sure knows what to do I could kinda sense it by the look in her eyes Then ... by the look in her eyes Then she pulled up on me and caught me by surprise ... me and caught me by surprise She wanna drive me crazy Do me baby Tell me ... e me crazy Do me baby Tell me don't you think its time for something sexual .
35 10.Mandarina Lady ilky gown She is something special Couldn't be from this side of town ... n't be from this side of town She's a site a man wants to see To my surprise she's looking at me Mandarina lady Sweeps me off the ground Closer and closer we dance But no conversation no chance Mandarina lady ... you things that I like to say She spoke in a whisper And taught me to ... 問我' means don't ask me why Mandarina lady I'm wea
36 5.Desperado erado why don't you come to your senses? You been out ridin' fences for so long now. Oh you're a hard one but I know that you've got your reas ... in' you can hurt you somehow. Don't you draw the queen of diamonds boyShe'll beat you if she's able. You know the queen of hearts is always your best bet. Now it seems to me some fine things have been laid upon your table ... upon your table but you only want the ones that you can't get. Desperado ah you ain't gettin' n
37 10.Desperado erado why don't you come to your senses? You been out ridin' fences for so long now. Oh you're a hard one but I know that you've got your reas ... in' you can hurt you somehow. Don't you draw the queen of diamonds boyShe'll beat you if she's able. You know the queen of hearts is always your best bet. Now it seems to me some fine things have been laid upon your table ... upon your table but you only want the ones that you can't get. Desperado ah you ain't gettin' n
38 9.Two Out Of Three Ain't Bad ing you I want you I need you But there ain't no way I'm ever gonna love you Now ... y I'm ever gonna love you Now don't be sad(Don't be sad cause two) Cause two out of three ain't bad Now ... wo out of three ain't bad Now don't be sad Cause two out of three ain't bad You'll never find your gold on a sandy beach You'll never drill for oil on a city stre ... never get her out of my heart She never loved me back ooh I know I remember how ... ack ooh I know I remem
39 5.I CAN'T REMEMBER ee her( I want to meet her) But I turn the other way And all the time I wanna say something to her( say something to her) But I wait another d ... y hard not to stare( not that she'd care) But I'm too shy to act on a care And if I find that ... on a care And if I find that she can't be mine( she's not my kind) Then I would be wasting my time... I would be wasting my time They all tell me just to speak my mind And let my m ... to act real gental and kind I don't t
40 10.賤! unky as I want I don't wanna see no歐巴桑 get everybody down.. To the club yo what's up?我看到我的朋友她剛剛和我一起現在有別的朋友不太好看的外國人能引起他的興趣她黏著他的肚子 and swing2 the beat只 ... 說那三個字 and you can make it wet She don't want no don't want no don't want no'Short Dick Man'她會幫你做愛做的事只要你給她錢 S ... 下去才來台灣教英文 She said
41 5.Desperado erado why don't you come to your senses? You been out ridin' fences for so long now. Oh you're a hard one but I know that you've got your reas ... in' you can hurt you somehow. Don't you draw the queen of diamonds boyShe'll beat you if she's able. You know the queen of hearts is always your best bet. Now it seems to me some fine things have been laid upon your table ... upon your table but you only want the ones that you can't get. Desperado ah you ain't gettin' n
42 6.Heart Full Of Soul When you want her only Tell me where is she where? And if she says to you That she don't love me.Just give her my message Tell her of my plea. And I know if I could have her back again I would never make her sad. I ... . I got a heart full of soul. She's been gone such a long time Longer than I can bear. But if ... onger than I can bear. But if she says she wants me Tell her I'll be there. I got
43 2.Desperado(1) erado why don't you come to your senses? You been out ridin' fences for so long now. Oh you're a hard one but I know that you've got your reas ... in' you can hurt you somehow. Don't you draw the queen of diamonds boyShe'll beat you if she's able. You know the queen of hearts is always your best bet. Now it seems to me some fine things have been laid upon your table ... upon your table but you only want the ones that you can't get. Desperado ah you ain't gettin' n
44 2.Into The Night he Night) She's just sixteen years old Leave her alone they say Separated by fools We ... hey say Separated by fools We don't know what love is yet But I want you to know*If I could fly I'd pick you up I'd take you into the night And show you love Like you never seen ever seen It's lik ... othing to compare it to But I want you to know(Repeat*
45 21.Creep(Live版) ng here I don't belong here I don't care if it hurts I wanna have control I ... hurts I wanna have control I want a perfect body I want a perfect soul I want you to notice When I'm not around You're so very special I wish I was special But I'm a creep I'm a weirdo What the hell am I d ... at the hell am I doing here I don't belong here She's running out She's run She's running out She's run run run run~ run~ Whatever makes you ha

46 1.天菜、壞蛋特調、呼吸、you''ll never know、想你的夜、妖怪手錶、東東槍 J.Sheon-暫存1.天菜、壞蛋特調、呼吸、you''ll never know、想你的夜、妖怪手錶、東東槍從未曾料理過體驗她的hot食譜會教我做裡面加點辣步驟我不嫌多 cuz that's the way ... 面加點辣步驟我不嫌多 cuz that's the way she like反正才五點鐘還有時間慢慢來配個料怪誕特調給妳甜的帶點酸 loll ... 想要能夠帶妳離開這 don't want you stuck in this love i thought we ... 物配不上妳貴婦
47 4.We'll Find It Help Me--She said please excuse me sir but Help Me--Something isn't quite right You See--I ain't supposed to be here but Maybe--You can help ... elp me find my way Take Me--I don't care just not right here Take Me--Somewhere more familiar Show Me--Clever situations and Tell Me--Things I ... uations and Tell Me--Things I want to hear And I..... said...oh yeah
48 4.We'll Find It Help Me--She said please excuse me sir but Help Me--Something isn't quite right You See--I ain't supposed to be here but Maybe--You can help ... elp me find my way Take Me--I don't care just not right here Take Me--Somewhere more familiar Show Me--Clever situations and Tell Me--Things I ... uations and Tell Me--Things I want to hear And I..... said...oh yeah
49 1.Decision hey talk? Don't even know what they want Don't even know what they want Don't even know what they want All that cake Don't even know what they want Don't even know what they want Don't even know what they want I hear all the time About it all Why they talk? ... e About it all Why they talk? Don't even know what they want Don't even know what they want Don't even know what they want All t
50 5.Beautiful People hey talk? Don't even know what they want Don't even know what they want Don't even know what they want All that cake Don't even know what they want Don't even know what they want Don't even know what they want New bitch Every week She take it off Bonin'! Hair long tatted on her back I get her a first class flight to where my show is Smoke weed ... o where my show is Smoke weed don't smoke weak Catch contact get
51 18.莎賓娜不要再結婚了! a Sabrina Don't get married again! Sabrina! Sabrinshe told me she found true love... again! I wanted to say something but I wished her well instead But I know better I know better ... t I know better I know better She will get her heart broken again! Sabrina Sabrina ... broken again! Sabrina Sabrina Don't get married again! Sabrina! Sabrina Sabrina ... ain! Sabrina! Sabrina Sabrina Don't get married again! Sabrina! Sabrinshe told me sh
52 1.Coco Made Me Do It me do it She told me go ahead and do it That's what my excuse is Coco made me do it Coco Coco made me do it Coco made me do it Coco Coco made ... me I'll shoot your mouth off Don't get near me Coco made me do it Coco Coco made me do it Coco made me do it Coco Coco made me do it Coco made me do it Coco Coco ... do it Coco Coco made me do it She told me go ahead and do it That's wh ... Coco走秀的劉雯 She fresh off that runway Coco helmut lang and Gucci You'll see me
53 2.No Contact a I heard she doesn't treat u as good as me ya Of course not Of course not Of Course not I was the only one Had decided Now you know you know ... oudidn't come through Who you want to be is so clear and so clear Champagne got you lost your mind I got a feeling you have tried this many times Hit me up middle ... ime Who you think about now I don't mind Even though I Used to keep you on my sight Aight If you got a chance just believe me to I won't hold back Glad that I lef ...
54 1.New World he bottle She don't need no chaser in a cup(in a cup) It's a new world new world All the bad boys and the rude girls It's a new world new world Ye ... yeah we- yeah we coming up We don't wanna we just wanna live I'm about to come out with the clique It's a new world Yeah we coming up yeah we- yeah we coming up出人 ... oming up出人頭地cuz I'm do what I want一隻腳踏進了娛樂圈但say what i ... |)want一隻腳踏進了娛樂圈但say what i want
55 3.We Don't Talk Anymore 籟3.We Don't Talk Anymore作詞 Charlie Puth Selena Marie Gomez HindlinJacob Ka ... na Marie Gomez HindlinJacob Kasher作曲 Charlie Puth Selena Marie Gomez HindlinJacob Ka ... na Marie Gomez HindlinJacob Kasher We don't talk anymore we don't talk anymore We don't talk anymore like we used to do Wedon't love anymore What was all of it for? Oh we ... What was all of it for? Oh we don't talk anymore like we used to do I just heard you foun
56 10.With His Heart She Runs His Heart She Runs作詞范安婷作曲范安婷 She's arrived bright-eyed like crystal blue He's on top taking in all theirs too Well the heights and the lights And the drinking an ... drinking and yelling aside He wants to know what she likes as she runs She's afire painted with golden haze He's to win choosing his golden play See the tides and the time And the monte's and aces are fi ... e can't get over her smile as she runs she says Do
57 1.It's Not Like I Like You!! hope you don't mean what you say. But I keep seeing you stickin around Like you can't get enough. So I stay and I wonder How my hand would fe ... nd if I should compliment her she starts to chase. Girl:(Spoken) Hey! That was a direct attack! Boy: Oh no! The wild cat found my hiding place! Girl:(Spoken) Stup ... (Spoken) sigh Alright. I just wanted to let you know. Girl: Uh-um hey... Boy: Are you okay? Girl: Yeah well heheh. Girl: Hey hey are you free free today? Boy: Oh ...
58 7.All Night feat.Joe Flizzow 平凡又真實的愛 I don't care Maybe I just don't get it Get it get it smoke one love some til we're faded歡迎跟我入戲觸碰我的心坦白你只想跟我合而為一感受我的溫度就這樣沉溺別覺得尷尬就讓我們順其自然吧就讓界線都消失吧你想要我嗎 All Night ... he head like a fat white line She want a Big Boi I'm her Antwan She want a bad boy yo I'm her Shyn
59 19.All Night(feat.JOE FLIZZOW)(English Ver.) el like I don't care Maybe I just don't get it Get it get it Smoke one love sum till we faded Welcome to my cabaret Put your hands on me ... cabaret Put your hands on me Don't lie Now you wanna have the rest of me Feel the rest of me What rest of me huh ... est of me What rest of me huh Don't make this awkward You just go along and be a man and lets just get this over with You know you ... t this over with You know you want it All Night All night you be All Nig
60 1.Time My Friend llusion I don't want to Live in the fears of emptiness Feeling no emotion no desire But ... ling no emotion no desire But wanting a hand to hold on to Time once again healed my wounds and laughed ... healed my wounds and laughed She says“Now you see what happened at last? Never underestimate your strength my lady ... stimate your strength my lady Don't give up don't give up Never give in never give in” Ah ooooooo oh Listening to the rain I got over Th
61 12.Say the Words a mother she was a very strict mother And I was a red bull made her life are living hell But I'm not like that anymore I ... t I'm not like that anymore I want to make her smile So I'd like to take this moment and say the words I love you I love you I love you I love you I have a father ... ou I have my ex-boyfriends we don't talk anymore But I never stop wishing them happiness and joy They were big part of my life and made me who I am today So I'd l ... ave a pet her name i
62 15.Chitterchat e secrets She has been told have to be let out It sets her right! It's not her fault all the juicy stories that ... lt all the juicy stories that she's heard need to be known O don't they know? And all she wanted to do is to Chitterchat and chit
63 41.Tie a yellow ribbon round the ole oak tree(幸せの黄色いリボン) you still want me If you still want me Well tie a yellow ribbon lound the ole oak tree It's been three long years do you still ... three long years do you still want me? If I don't see your ribbon round the ole oka tree I'll stay on the bus forget about us put the blame on me If I ... t us put the blame on me If I don't see a yellow ribbon round the ole oka tree Bus driver please look for me'Cause I couldn't bear to see what I might see Now I'm ... y still in pri
64 3.Chitterchat(聊八卦) e secrest She has been told have to be let out Is sets her right And all ... out Is sets her right And all she wanted to do is to Chitterchat and chitterchat is to Chitterchat and chitterchat is to Chitterchat and gossip yeah It's not her faul ... lt all the juicy Stories that she hears need to be known O don't they know And all she wanted to do is to Chitterchat and chitterchat is to Chitterchat and chitterchat is to Chitterchat and gossip yeah And al
65 11.Chitterchat(Reprise)聊八卦(重奏) e secrest She has been told have to be let out Is sets her right And all ... out Is sets her right And all she wanted to do is to Chitterchat and chitterchat is to Chitterchat and chitterchat is to Chitterchat and gossip yeah It's not her faul ... lt all the juicy Stories that she hears need to be known O don't they know And all she wanted to do is to Chitterchat and chitterchat is to Chitterchat and chitterchat is to Chitterchat and gossip yeah And al
66 10.Let Go clothes I don't care at all~ Smiling shy from the camera clearly shows I ... om the camera clearly shows I don't care at all~ I'll keep on moving onwards Keep on moving onwards my eye set on that open door While I keep pushing forward Neve ... ver going back anymore I just want to go and fly to tomorrow I don't want to follow so I let go I just want to go and fly to tomorrow I don't want to follow so I let go I just want to go~ I just wa
67 5.Everyday Is A Good Old Day ed for me she turns and turns till night becomes the day. Whenever I am blue for something there is a song for me to sing along. Remember ever ... sh every smiling were real. I don't want to see when the tear has fall. I w
68 1.Tikiville we really don't care But let's toast to that What you say That ... ast to that What you say That she broke your heart ay? I can't say that I care Yes let's toast to that All day long they only eat Cocktail onions and the olives T ... at sit in their glass Malnourished but totally intoxicated That's where I ... ly intoxicated That's where I want to be yes Tikiville here I come Tikiville here I come What you say That you lost your job ay? Well we really ... t your job a
69 11.Desperado erado why don't you come to your senses You've been out riding' fences for so long- now. Oh you're a hard one. I know that you've got your rea ... sin'you can hurt you somehow. Don't you draw the queen of diamonds boyShe'll beat you if she's able. You know the queen of hearts is always your best bet. Now it seems to me some fine things have been laid upon your table ... upon your table. But you only want the ones that you can't get. Desperado Oh you ant getting no
70 11.For Your Babies thing you want Hey I I try to give you everything you need I can see that it gets to you I ... can see that it gets to you I don't believe in may things But in you I do Her faith is amazing The pain that ... aith is amazing The pain that she goes through contained in the hope for you Your whole world has changed The years spent before seem more cloudy than blue In man ... know I'd do most anything you want Hey I I try to give you everything you need I'll see that it ge
71 1.Tikiville(英文) we really don't care But let's toast to that What you say That ... ast to that What you say That she broke your heart ay? I can't say that I care Yes let's toast to that. All day long they only eat cocktail onions and the olives ... at sit in their glass Malnourished but totally intoxicated that's where I ... ly intoxicated that's where I want to be yes Tikiville here I come Tikiville here I come What you say That you lost your job ay? Well we really ... t your job a
72 11.Can't See Yall(Feat. Brisco) ] Cause I don't see ya'll Cause I don't see ya'll Cause I don't see ya'll Cause I don't see ya'll Nigga get on my level![Ace Hood:] A to the C to the E to the H double O-D Bitch I'm raised up in the streets Keep it ... s dat pack it in the crate We don't count dat cash every duffel gets weighed Big money I'm paid bitch I'm feelin my soul You could tell I'm gettin money Louie V S ... It's comin' out my ass And I don't fuck with hoes if dey ain't about cash Op
73 4.洗心革面 me Truly she's looking forward She going through my phone She snoopin' Girl I ain't a dog I ain't fun with groupies What about your invisible friend? What about your invisible man? What abou ... n it last the way I'll trust? Don't throw it all the way over one time Come here girl you're my sunshine若要過電要考驗威脅你去洗心革面別意氣盡你本事凡事照做不需答辯若要約會見一面不要放鬆彷彿以前讓我鑒定你表現取得滿分先不
74 5.For Your Babies thing you want Hey I I try to give you everything you need I can see that it gets to you I ... can see that it gets to you I don't believe in may things But in you I do Her faith is amazing The pain that ... aith is amazing The pain that she goes through contained in the hope for you Your whole world has changed The years spent before seem more cloudy than blue In man ... know I'd do most anything you want Hey I I try to give you everything you need I'll see that it ge
75 3.For Your Babies thing you want Hey I I try to give you everything you need I can see that it gets to you I ... can see that it gets to you I don't believe in may things But in you I do Her faith is amazing The pain that ... aith is amazing The pain that she goes through contained in the hope for you Your whole world has changed The years spent before seem more cloudy than blue In man ... know I'd do most anything you want Hey I I try to give you everything you need I'll see that it ge
76 2.For Your Babies thing you want Hey I I try to give you everything you need I can see that it gets to you I ... can see that it gets to you I don't believe in many things But in you I do Her faith is amazing The pain that ... aith is amazing The pain that she goes through contained in the hope for Your whole world has changed The years spent before seem more cloudy than blue In many wa ... know I'd do most anything you want Hey I I try to give you everything you need I'll see that it g
77 3.過渡活躍症 pretty as she Don't mess with me I'm just a tough girl You ... me I'm just a tough girl You want some of that Don't make me scared難道愛你也是隱秘要吞聲忍氣被中傷都一概少理我是厚面皮博取戀愛就要頑皮才有動人傳奇別再閃避話我醜都夠膽選美示愛都不必送撿誰人又要避嫌沒保險還是拼命向她挑戰白燕憂鬱角色已經沒人情願主演不要又呆坐看粵語長片 Am i not as ... 呆坐看粵語長片 Am i
78 8.幽閉過渡活躍症 pretty as she用罐頭封閉感情你與他太高興我做旁人怎會共嗚 Am i not as pretty as ... 做旁人怎會共嗚 Am i not as pretty as she無奈你都沒反應我是個世界最寂寞逃兵習慣幽閉的處境使我似沾上絕症學會吞聲忍氣死都不作聲沒緣份只得這僅有耐性期待到越來越壓抑得不到只會更忐忑一息間幽閉心理突變將這壓抑變動力放棄暗戀的角色 Am i not as pretty as ... 放棄暗戀的角色 Am i not as p
79 39.Too Fast Too Close(Dance Version) tonight? She said you need my love I'm telling you the truth boy I'm not in love with you I ... oy I'm not in love with you I don't want to lose my mind for love you've got to break my heart'Cause I'm a girl who ... my heart'Cause I'm a girl who want a dream to make my life better You came too fast too close You came too fast too close to get by You came too fast too close Yo ... g joy is guaranteed oh yeah I don't want to lose my friends for game you wann
80 2.Ah Ah e girls I don't need expensive things You want me but you can't have it lady come on join the party'Dance Dance' Show me how you're'Moving' they have a crush on you Baby you' ... enslaved by my charm'No No' I don't mind'Ah Ah'#Nobody can stop me Most of the girls wanna have fun Going to clubs in the night time My mom was always angry at me ... s always angry at me But when she was young she was hot I really love myself Let's just be super cute girls I ... 's just
81 3.諷刺(2005版)(2005版) ng?可是她羨幕我 She knows exactly what she wants Always looks so very tough I wish I could be like her她是我崇拜的對象她說我傻 Oh yes老天說我傻假如說她忌妒我我羨幕她誰犯錯? I thought I'm nothing but a wimp ... ht I'm nothing but a wimp But she thinks I'm everything天有人羨幕我? I say W ... Wow怎麼可能啊? She thought she's nothing but a wimp But she's everything to me真諷刺莫名其妙的 Well Well Well
82 20.Do We Really Care? dear God She don't care Cause there ain't nothing left to share I'd watched T.V. about a sick girl ... atched T.V. about a sick girl She was only nine but she'll gone soon when and where she's going God will know She doesn't want the sun to go Don't you know that we care Keep the fai ... ver know? Don't you know that we pray for you to
83 8.Homecoming(Walter's Song) ghway And she's wiping tables down Holding on and still waiting for that windfall But I've come home Even though I've never had so far to go I ... o alone I've come home I just want to be living as I'm dyingJust like everybody hereJust ... gJust like everybody hereJust want to know my little flicker of time is worthwhile And I ... r of time is worthwhile And I don't know where I'm driving to But I k
84 19.The Monday Morning Lament thing You don't have the time to talk You have a serious career Why can't ... ve a serious career Why can't she ever get it in all these years? The rain starts fallin it goes sha la la la Or it's her saying something Something you ... aying something Something you don't want to hear The rain keeps falling it goes sha la la la You'll talk to her tonight Tonight if you're not too tired You ... t if you're not too tired You don't have the time to talk You have a se
85 9.諷刺 ng?可是她羨慕我 She knows exactly what she wants Always looks so very tough I wish I could be like her她是我崇拜的對象她說我傻 Oh yes老天說我傻假如說她忌妒我我羨慕她誰犯錯? I thought I'm nothing but a wimp ... ht I'm nothing but a wimp But she thinks I'm everything天有人羨慕我? I say W ... Wow怎麼可能啊? She thought she's nothing but a wimp But she's everything to me真諷刺莫名其妙的 Well Well Well
86 17.Sad Lisa Lisa She hangs her head and cries on my shirtShe must be hurt very badly. Tell me what's making you sad Li? Open your door ... ng you sad Li? Open your door don't hide in the dark. You're lost in the dark you can trust me'Cause you know that's how it must be. Lisa Lisa sad Lisa Lisa. Her ... getting deeper Though my love wants to relieve her. She walks alone from wall to wall Lost in her hall ... wall to wall Lost in her hall she can't hear me Though
87 14.Kiss Me Goodbye lost you Don't feel bad you're not to blame So kiss me goodbye and I'll try not to cry All the tears in the world won't change your mind Ther ... mind There's someone new and she's waiting for you Soon your heart will be leaving me behind Linger awhile then I'll go with a smile Like a friend who just happe ... I must go now Though my heart wants me to stay That girl is your tomorrow I belong to yesterday So kiss me goodbye and I'll try not to cry All the tears in the wo ...
88 8.Don't cry out loud 自選輯]8.Don't cry out loud作詞林暐哲作曲林暐哲 Baby cried the day the circus came to town'Cause ... the circus came to town'Cause she didn't want parade just passing by her So she painted on a smile and took up with some clown While ... took up with some clown While she danced without a net upon the wire I know a lot about her'cause you see Baby is an awful lot like me ... Baby is an awful lot like me Don't cry out loudJust keep insi
89 33.Words Get In The Way ONE NEW I DON'T BELIEVE SHE KNOWS YOU LIKE I DO YOUR TEMPERMENTAL MOODY SIDE THE ONE YOU ALWAYS TRY TO HIDE FROM ME BUT I KNOW WHEN YOU HAVE SOMETHING ON YO ... ET IN THE WAY THERE SO MUCH I WANT TO SAY BUT IT'S LOCK DEEP INSIDE AND IF YOU LOOK IN MY EYES WE MIGHT FALL IN LOVE AGAIN WE WON'T EVEN START TO CRY AND BEFORE W ... BEEN AN OPEN DOOR BUT BABY I DON'T EVEN KNOW YOU ANYMORE AND DESPITE
90 2.Don't cry out loud ind]2.Don't cry out loud Lyrics林暐哲 Music林暐哲 Baby cried the day the circus came to town'Cause ... the circus came to town'Cause she didn't want parade just passing by her So she painted on a smile and took up with some clown While ... took up with some clown While she danced without a net upon the wire I know a lot about her'cause you see Baby is an awful lot like me ... Baby is an awful lot like me Don't cry out loudJust keep inside An
91 9.To Love You More that you wanted more Don't go you know you will break my hearShe won't love you like I will I'm the one who'll stay When ... I'm the one who'll stay When she walks away And you know I'll be standing here still I'll be waiting for you Here inside my heart I'm the one who ... side my heart I'm the one who wants to love you more You will see I can give you Everything you need Let me be the one to love you more See me as if you never kne ... side my heart I'm the o
92 12.Tie A Yellow Ribbon Round The Ole Oak Tree you still want me If you still want me Whoa tie a yellow ribbon'round the ole oak tree It's been three long years Do ya still ... three long years Do ya still want me?(still want me) If I don't see a ribbon'round the ole oak tree I'll stay on the bus Forget about us Put the blame on me If I ... t us Put the blame on me If I don't see a yellow ribbon'round the ole oak tree Bus driver please look for me'cause I couldn't bear to see what I might see I'm rea .
93 14.WORLD GET IN THE WAY ONE NOW I DON'T BELIEVE SHE KNOWS YOU LIKE I DO YOUR TEMPERMENTAL MOODY SIDE THE ONE YOU ALWAYS TRY TO HIDE FROM ME BUT I KNOW WHEN YOU HAVE SOMETHING ON YO ... ET IN THE WAY THERE SO MUCH I WANT TO SAY BUT IT'S LOCK DEEP INSIDE AND IF YOU LOOK IN MY EYES WE MIGHT FALL IN LOVE AGAIN WE WON'T EVEN START TO CRY AND BEFORE W ... BEEN AN OPEN DOOR BUT BABY I DON'T EVEN KNOW YOU ANYMORE AND DESPITE
94 3.To Love You More that you wanted more Don't go you know you will break my hearShe won't love you like I will I'm the one who'll stay When ... I'm the one who'll stay When she walks away And you know I'll be standing here still I'll be waiting for you Here inside my heart I'm the one who ... side my heart I'm the one who wants to love you more You will see I can give you Everything you need Let me be the one to love you more See me as if you never kne ... side my heart I'm the o
95 3.Words Get In The Way(欲語還留) ONE NEW I DON'T BELIEVE SHE KNOWS YOU LIKE I DO YOUR TEMPERMENTAL MOODY SIDE THE ONE YOU ALWAYS TRY TO HIDE FROM ME BUT I KNOW WHEN YOU HAVE SOMETHING ON YO ... ET IN THE WAY THERE SO MUCH I WANT TO SAY BUT IT'S LOCK DEEP INSIDE AND IF YOU LOOK IN MY EYES WE MIGHT FALL IN LOVE AGAIN WE WON'T EVEN START TO CRY AND BEFORE W ... BEEN AN OPEN DOOR BUT BABY I DON'T EVEN KNOW YOU ANYMORE AND DESPITE
96 9.Tie A Yellow Ribbon Round The Old Oak Tree you still want me if you still want me whoa tie a yellow ribbon'round the old oak tree it's been three long years do ya still ... three long years do ya still want me? if i don't see a ribbon'round the old oak tree i'll stay on the bus forget about us put the blame on me if i ... t us put the blame on me if i don't see a yellow ribbon'round the old oak tree bus driver please look for me'cause i couldn't bear to see what i might see i'm rea ... y still in prison
97 14.Do We Really Care? dear God She don't care Cause there ain't nothing left to share I'd watched T.V. about a sick girl ... atched T.V. about a sick girl She was only nine but she'll gone soon when and where she's going God will know She doesn't want the sun to go Don't you know that we care Keep the fai ... ver know? Don't you know that we pray for you to
98 2.Sad Lisa Lisa She hangs her head and cries on my shirtShe must be hurt very badly. Tell me what's making you sad Li? Open your door ... ng you sad Li? Open your door don't hide in the dark. You're lost in the dark you can trust me'Cause you know that's how it must be. Lisa Lisa sad Lisa Lisa. Her ... getting deeper Though my love wants to relieve her. She walks alone from wall to wall Lost in her hall ... wall to wall Lost in her hall she can't hear me Though
99 11.Do We Really Care? dear God She don't care Cause there ain't nothing left to share I'd watched T.V. about a sick girl ... atched T.V. about a sick girl She was only nine but she'll be gone soon When and where she's going God will know She doesn't want the sun to go Don't you know that we care Keep the faith and hope is here Deep in my heart I ask myself Do we really really care I read the paper ... no rainbow Will he ever know? Don't you know that we care K
100 27.WORLD GET IN THE WAY ONE NOW I DON'T BELIEVE SHE KNOWS YOU LIKE I DO YOUR TEMPERMENTAL MOODY SIDE THE ONE YOU ALWAYS TRY TO HIDE FROM ME BUT I KNOW WHEN YOU HAVE SOMETHING ON YO ... ET IN THE WAY THERE SO MUCH I WANT TO SAY BUT IT'S LOCK DEEP INSIDE AND IF YOU LOOK IN MY EYES WE MIGHT FALL IN LOVE AGAIN WE WON'T EVEN START TO CRY AND BEFORE W ... BEEN AN OPEN DOOR BUT BABY I DON'T EVEN KNOW YOU ANYMORE AND DESPITE

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】