魔鏡歌詞網

關於 better + in + twin 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 15.Twinkle how15.Twinkle作詞 Kumi Koda作曲 H-Wonder編曲 H- ... 唱羅志祥+倖田來未 Twinkle Twinkle Can't you see Need you need you but let you go Somebody said to me that life is a mystery And that you never know what's ou ... what's out there I'll be waiting for you Everything is meant to happen to write a story of life Even when you are so alone Even when you are so afraid with this lonel ... are so afraid with this loneliness Y
2 6.Twinkle 別版 )6.Twinkle feat.倖田來未作詞倖田來未作曲 H-Wonder編曲 H-Wonder ... 未作詞倖田來未作曲 H-Wonder編曲 H-Wonder Twinkle Twinkle Can't you see Need you need you but let you go Somebody said to me that life is a mystery And that you never know what's ou ... what's out there I'll be waiting for you Everything is meant to happen to write a story of life Even when you are so alone Even when you are so afraid with t
3 6.Twinkle(Feat.Kumi Koda) SHOW6.Twinkle(Feat.Kumi Koda)作詞 Kumi Koda ... der女聲倖田來未 Twinkle Twinkle Can't you see Need you need you but let you go Somebody said to me that life is a mystery And that you never know what's ou ... what's out there I'll be waiting for you Everything is meant to happen to write A story of life Even when you are so alone Even when you are so afraid with this lonel ... are so afraid with this loneliness You'll be alr
4 1.BLACK AND YELLOW REMIX(& HANGMAN& TYCOON) yellow chain my life speeding fast feeling like i'm switching lanes i ain't trippin' but i wanna go explore the globe love for every s ... ore the globe love for every single fan that support the shows flash and shuttersounds dim the lights low get ... sounds dim the lights low get in the zone'cause everytime we gon shut it down i got potential for a milli and i be about it but it's hard when your life only see ... tay grounded and you be scrubb
5 7.I Love Your Smile J.Bake Siting in my class drifting away Staring into the windows of the world I can't hear the teacher His books don't call me at all I con't see the bad boys try ... l I con't see the bad boys tryin'to catch some play Cause I love your smile I love your smile The clock at work says three And I wanna be free Free to scream free ... scream free to bathe Free o paint my toes all day My boss is lame you know And so is the pay I'm gonna put that new b

6 6.Crime Craft Twinko-Twinko同名迷你專輯6.Crime Craft黑幫Onl ... t黑幫Online電玩代言主題曲作詞 Nikko作曲 Chris K用眼神劃破烏雲蔽月黑夜今晚我將我心門輕輕鎖城市的街燈暈染整個夜空我穿梭黑暗中別妄想掌握愛情的界限誘人卻難跨越心已如止水再不為誰糾結 High翻整個夜天亮就說再見追蹤我的香味也無法讓蹤跡現安全警戒崩毀喧鬧這黑夜 ... 鼻尖如流星閃現 Rap: Yo li
7 1.Crime Craft Twinko-電玩 黑幫Online1.Crime Craft黑幫Online電玩代言主題曲作詞 Nikko作曲 ChrisK*用眼神劃破烏雲蔽月黑夜今晚我將我心門輕輕鎖城市的街燈暈染整個夜空我穿梭黑暗中別妄想掌握@愛情的界限誘人卻難跨越心已如止水再不為誰糾結# High翻整個夜天亮就說再見追蹤我的香味也無法讓蹤跡現安全警戒崩毀喧鬧這 ... 鼻尖如流星閃現 Rap: Yo listen up criminals yeah you (
8 8.女人味 Twins-Such A Better Day[新曲+精選]8.女人味 Rap以前得得意意 ... Gill:女人味 Twins:女人的身份這樣美不再兒戲 Sa:#我著的高踭高過人要愛得比當初勇敢 ... 人我著出一身好女人 Twins:現在就讓我驗證女人怎去笑看風雲# Rap:以前仲系愛情練習生離離合合乜都擺上心依家心裡面有個度量衡得唔到人都唔扣自己分唔止迷到男生仲要好多大男人走0黎獻恩勤咁
9 11.大浪漫主義 Twins-Such A Better Day[新曲+精選]11.大浪漫主義作詞黃偉文作曲伍樂城編曲伍樂城 today I dream you hold me ... 伍樂城 today I dream you hold me in your arms and you touch my head feel like will ... u touch my head feel like willing fall in love you kiss my hand my heart will start to dance男生今天分贈女生顆顆朱古力也有顆心玫瑰今天銷量倍增因此手空空的我份外變得敏感*還未牽情人的手一
10 19.愛情當入樽 Twins-Such A Better Day[新曲+精選]19.愛情當入樽作詞黃偉文作曲 ... 曲伍樂城監製伍樂城 In the field of battle I believe No intensity no victory No courage no victory No confidence no victory No faith no victory No pa ... tory No faith no victory No pain no victory No struggle no victory No sacrifice no victoryC眼看你控球再上籃穿針一刻竟睜不開眼球場裡追逐從來沒有人這麼耀眼G我敬仰眼神擦了
11 16.SKIP TO MY LOU Twins-Singing In The Twins Wonderland Vol.116.SKIP TO MY LOU Lost my partner what'll I do?(3x) Skip to my lou my dorli ... o?(3x) Skip to my lou my dorliing. Lou lou skip to my lou. Lou lou skip to my lou. Lou lou skip to my lou. Skip to my lou my darl ... my lou. Skip to my lou my darling. I'll get another a better one too.(3x) Skip to my lou my daing Lou lou skip to my lou. Lou lou skip to my lou. Lou lou skip to my lou
12 13.Mobb Deep- Survival of the Fittest eah.. sendin this one out.. to my man Killa B No doubt ... .. to my man Killa B No doubt indeed.. without weed.. knowhatI'msayin? That old real shit..[Prodigy] There's a war go ... it..[Prodigy] There's a war goin on outside no man is safe from You could run but you can't hide forever from these streets that we done took You walk ... ets that we done took You walkin witcha head down scared to look You shook cause a ... ared to look You shook cause ain't no s
13 1.The Pendulum endulum swings in an arc it left me in an afterimage still grope my way in the dark as I turn over the page oh I gotta f ... urn over the page oh I gotta find a shine of torch oh I wanna wind the hand on the watch make a move the same as the morn ... ke a move the same as the morning dawns while the moon gives a yawn when the bloom ... on gives a yawn when the blooming season comes we break into a run so run like a stone makes a ripple
14 8.Little Dancer Little Thing-Tabitabi8.Little Dancer作詞 Andy Platts作曲 Andy Platts Dance with me He's like the morn ... nce with me He's like the morning sun so pure and so serene A picture in a world of sunshine smiles and dancing feet(woah) Little dancer Have a little dance with me Dance with me He's so unserious like a joyous melody with a ... s like a joyous melody with a twinkle in his eye filled with curiosity(woah) Little dancer Have a litt
15 6.行くぜっ!怪盗少女 LE.” 〜Amazing J−POP Covers〜6.行くぜっ!怪盗少女英語詞 GILLE・Komei Kobayashi作詞 Kenichi Maeyamada作曲 Kenichi Maeyamada Yes! Yes! Cover the Rosy P ... ada Yes! Yes! Cover the Rosy Pink Clover Now let me introduce you to the super duperJapanese idol Go! Now! Dedicated to you Now let me s ... Dedicated to you Now let me sing a song Can you hear the bells ringing? Everybody come around! Don't you tell me what
16 13.blue jeans(Bonus Track) rack) In my jeans In my blue jeans Variation次第?どんな Styleお好 ... t hairなら Mini skirt頼りは卒業実力見せろ! What you got What you gotそう!完璧なデート夢見てるそれだけでOK Zipper up Zipper up So baby I'm a lady ... Zipper up So baby I'm a lady in my blue jeans Better mood!=デニム。ここから始まるワタシの Beautyなびく髪=Cute!うしろ姿 baby輝く blue jeans My fashion is my passion振り向き
17 1.行くぜっ!怪盗少女 the Rosy Pink Clover Now let me introduce you to the super duperJapanese idol Go! Now! Dedicated to you Now let me s ... Dedicated to you Now let me sing a song Can you hear the bells ringing? Everybody come around! Don't you tell me what to do cuz we don't have no time for homework Let's take off the uniforms and now ... uniforms and now we are changing! Yes we're the phantom thieves”Rosy ... ves”Rosy Pink Clover” Untouchable we're
18 3.BROKEN MIRROR You're my twin We never come to terms forever Who's gonna take you home Don't wanna stay so long All of my life I've felt like dy ... l of my life I've felt like dying Don't wanna stay so long I'm gonna fix your rules You ... I'm gonna fix your rules You better look alive You're better off alone You better back off now You better back off now Don't wanna fall apart You know I won't back down Nobody left to blame Don't be afraid ... left to blame Don'
19 24.and7 MO' FUN Ting♪マジな Troubleだけ抱いて蹴っ飛ばせ BEAT BEAT王冠 Cr ... Crownかぶる King首おかしくなるぜオレ CAPでいい乳製品好きのチンケなヤカラ T ... のチンケなヤカラ TINついでに一掃明日なんてなんもわかんねェ Hey!でもロマンに欠けちゃツマンネェ YEAツイン・チャンネル・アンプ奏でる出る訴えるドキドキュメンタリー Nahhmean?見ようとする目が無けりゃ海の
20 5.and7 MO' FUN Ting♪マジな Troubleだけ抱いて蹴っ飛ばせ BEAT BEAT王冠 Cr ... Crownかぶる King首おかしくなるぜオレ CAPでいい乳製品好きのチンケなヤカラ T ... のチンケなヤカラ TINついでに一掃明日なんてなんもわかんねェ Hey!でもロマンに欠けちゃツマンネェ YEAツイン・チャンネル・アンプ奏でる出る訴えるドキドキュメンタリー Nahhmean?見ようとする目が無けりゃ海の

21 1.BROKEN MIRROR You're my twin We never come to terms forever Who's gonna take you home Don't wanna stay so long All of my life I've felt like dy ... l of my life I've felt like dying Don't wanna stay so long I'm gonna fix your rules You ... I'm gonna fix your rules You better look alive You're better off alone You better back off now You better back off now Don't wanna fall apart You know I won't back down Nobody left to blame Don't be afraid ... left to blame Don'
22 1.CINDERELLA U-KISS-CINDERELLA1.CINDERELLA English Translation Girl I want you to be my C ... ion Girl I want you to be my Cinderella Why don't you know how my heart is burn ... you know how my heart is burning up like this? I want your love I want your love(yeah x4) No matter how much I run I only l ... matter how much I run I only linger by your side(I'm a fool) I know I'm a fool and everyone makes fun of me but(Your sharp) thorn is what makes me live aga ... horn is
23 1.and7 MO' FUN Ting?マジな Troubleだけ抱いて蹴っ飛ばせ BEAT BEAT王冠 Cr ... Crownかぶる King首おかしくなるぜオレ CAPでいい乳製品好きのチンケなヤカラ T ... のチンケなヤカラ TINついでに一掃明日なんてなんもわかんねェ Hey!でもロマンに欠けちゃツマンネェ YEAツイン·チャンネル·アンプ奏でる出る訴えるドキドキュメンタリ一 Nahhmean?見ようとする目が無けりゃ海の色な
24 22.she loves the CREAM DOPING PANDA-THE BEST OF DOPING PANDA22.she loves the CREAM作詞 m-flo・Yutaka Furukawa(DOP ... r>作詞 m-flo・Yutaka Furukawa(DOPING PANDA)作曲 m-flo・Yutaka Furukawa(DOP ... A)作曲 m-flo・Yutaka Furukawa(DOPING PANDA) She wants the CREAM She loves the CREAM She needs the CREAM She gets the CREAM Rocks and Mercedes… what she wants But she ... got you jaded?… my oh my I think it's too late cuz… she can't stop She wants the CREAM She loves t
25 3.Trust Me(ft. Supreme team) -ga?????? better run back nan geom-gaek gi-hoe-da better run back??? rhythmer dc inside hiphopplaya in-teo-net rhythmer dc inside hiphopplaya??????????? playahater geo-gi gi-saeng-chung-cheo-leom jon-jae-ha-neun playahater??????????????????? a-mu-li na-le ... -hyeong cheo-leom na-neun dae-in-bae-ya?rap???????????? nae-rap eul deul-eu-myeon-eun je-i-ji-do ppak-dol-a????????????? cho-g ... ppak-dol-a????????????? cho-gin-jang sang-tae hyo-do-leu-do ba-jj
26 16.Twinkle~English Version~ 裝版)16.Twinkle~English Version~作詞 Kumi Koda・SACHI BENNETT作曲 h-wonder ... Koda・SACHI BENNETT作曲 h-wonder Twinkle Twinkle Can't you see Need you need you but let you go Somebody said to me that life is a mystery And that you never know what's ou ... er know what's out there awaiting for you Everything is meant to happen to write A story of life Even when you are so alone Even when you are so afraid with this lonel ...
27 2.GREATEST FOOL Jungle Livin'2.GREATEST FOOL作詞 babamania作曲 babamania TENDER PETALS ON THE STREET ... a TENDER PETALS ON THE STREET IN THE GLOW GROWIN' GREED MY FEELINGS OVERCOME MY REASON CALL IT STUPID A GOLD STAR ON THE FIELD OF BLUE ... OLD STAR ON THE FIELD OF BLUE TWINKLING MISCHIEF RIGHT ON CUE CRACK WISE AND CRACK A SMILE SUCH AN EVIL CUPID(JUST WHAT SHE SAID) OH SO CLOSE TO WHAT I SEE LOS ... OH SO CLOSE TO WHAT I SEE LOSING GAME WHO'SJ
28 8.she loves the CREAM loves DOPING PANDA作詞 m-flo・Yutaka Furukawa(DOPING PANDA)作曲 m-flo・Yutaka Furukawa(DOP ... A)作曲 m-flo・Yutaka Furukawa(DOPING PANDA) She wants the CREAM She loves the CREAM She needs the CREAM She gets the CREAM Rocks and Mercedes… what she wants But she ... got you jaded?… my oh my I think it's too late cuz… she can't stop She wants the CREAM She loves the CREAM She needs the CREAM She gets the CREAM It a ... CREAM She gets the CREAM It ain(
29 3.T.O.P.(Twinkling Of Paradise) >3.T.O.P.(Twinkling Of Paradise) What you gonna do what I gotta do keep me up and mak ... I gotta do keep me up and makin' a cash in flash at last do you wanna see the light or stand alone what you gonna do now what up with the past What you gonna do what I gott ... this is how we do you niggas better know do you wanna see the light or stand alone ... see the light or stand alone in the midst of flippin' side puttin' it down wild com
30 12.T.O.P(Extended Version) up and makin' a cash in flash at last do you wanna see the light or stand alone what you gonna do now what's up with the past What you gonna do what I go ... this is how we do you niggas better know do you wanna see the light or stand alone ... see the light or stand alone in the midst of flippin' side puttin' it down wild comin through your town. My love is D.R.C.你 ... 下我一個人而離開的你Twinkling of paradise one more
31 6.Wu Tang Forever let's begin then Shaolin shadowboxing and the Wu-Tang sword style If what you say is true the Shaol ... what you say is true the Shaolin and the Wu-Tang could be dangerous Do you th ... g could be dangerous Do you think your Wu-Tang sword can defeat me? Wu-Tang! Wu-Tang! Wu-Tang! Wu-Tang! Aye yo Wu-Tang forever Who rhyme ... yo Wu-Tang forever Who rhyme better? We too clever the boom bap's back harder than ever R.I.P. O.D.B com ... der than ever R.I.P. O.D
32 20.Blue Tint >20.Blue Tint Mario! Hold up Gang gang gang gang gang Look who I'm fuck ... ng gang gang Look who I'm fucking again I had her on ice but then I watched the ice get th ... then I watched the ice get thin Now that she's sink or swim She had an attitude in the summer but she bein' nice again Double my price again Top of the charts back in they hearts Nigga he strikes again woah Some niggas bitter with life and they hate me They
33 12.MY PYT Wale-SHINE12.MY PYT feat. Sam Sneak[Hook Sam Sneak+ Wale] She a couple couple couple years younger But she badder than a motherfuck ... she got it so you know I'm going to get it You my M-Y-P-Y-T She my M-Y-P-Y-T She my M-Y-P-Y-T She my pretty young th ... Y-P-Y-T She my pretty young thing And I'll do anything for her I want to love you Pretty young th ... nt to love you Pretty young thing You need some loving From a real one I want to love you Prett
34 5.Siamese Twin 5.Siamese Twin I live upstairs from you I just became your neighbor We could be sisters brothers pawns ... uld be sisters brothers pawns in love and labor And I want you to know I won't gossip or gloat We could share anyth ... or gloat We could share anything We are siamese twin I live upstairs from you I'd like to get together Let's get to know each other's flaws and failures ... ch other's flaws and failures better And I want you to share anyth
35 1.Shining(feat. Beyonce&Jay) Khaled-Shining1.Shining(feat. Beyonce&Jay)作詞 Khaled Khaled作曲 Khaled Khaled Is is(Yeah) Is isn't Is isn't good is(Yeah) Is is We The Best Music! Isn' ... sn't good enough DJ Khaled! Shinin' shinin' shinin' shinin' yeah(shinin' yeah) All of this winnin' I've been losin' my mind yeah(losin' my mind) Oh hold on(hold on baby) Don't(don't) try to(try to) Slow me dow
36 4.Into the Ether Vollebekk-Twin Solitude4.Into the Ether Quit putting me on Quit putting me on Quit putting me on Quit putting me on Quit putting me on Quit putting me on Quit putting me on Quit putting me on Quit putting me on Quit putting me on Quit putting me on Quit putting me on Quit putting me on I want you I just want you to in a trance too Maybe find something you can dance to And ho
37 3.Lasting Impression(feat. Wayna) s Present In The Future3.Lasting Impression(feat. Wayna) HOOK Maryland yall got me cuz(Yeah!) Sub& The Stuy come rock with us(Yeah!) DC yall got me cuz(Yeah! ... all got me cuz(Yeah!) HiPNOTT in the spot come rock w us(Yeah!) Eh VA yall got me cuz(Yeah!) You know this jo ... me cuz(Yeah!) You know this joint ji crank come rock with us(Yeah!) Worldwide get live with us(Yeah!) Turn the volume way up come rock with us(Yeah!) VERSE1 Can't ... VERSE1 Can't end before
38 9.In Your Arms ristmas Things9.In Your Arms作詞 Aaron Schroeder、Wally Gold作曲 Wally Gold、Aaron Schroeder Oh the way I feel tonight You ... Oh the way I feel tonight You better wrap me up good and tight In your arms In your armsJust like a bee in a honeycomb I'm gonna make myself right at home ... nna make myself right at home In your arms In your arms Well it don't take much to keep me satisfiedJust a little bit of lov ... isfiedJust a little
39 11.Barrel House Shifting the chair on the porch For a better position to enjoy the warmth Of the sun To keep warm And work ... the sun To keep warm And working the needle and twine Lost in the furthest recess of the mind It is calm There is peace A cat on his lap and a dog at her feet But oh The heart of a man The secrets they bury with ... man The secrets they bury within And oh The causes that force his poor hand Lead to be? At those deceiv ... nd Lead to
40 1.MY PYT -MY PYT (Single)1.MY PYT feat. Sam Sneak[Hook Sam Sneak+ Wale] She a couple couple couple years younger But she badder than a motherfu ... she got it so you know I'm going to get it You my M-Y-P-Y-T She my M-Y-P-Y-T She my M-Y-P-Y-T She my pretty young th ... Y-P-Y-T She my pretty young thing And I'll do anything for her I want to love you Pretty young th ... nt to love you Pretty young thing You need some loving From a real one I want to love you Pr
41 6.Everybody On the Floor(feat. Migos) igos)[Intro Quavo] Migos! Bongo Bombay[Hook Quavo] Fuck up some money some more I'm all ... some money some more I'm all in the club with your ho Bad bitches on the pole All this money on the floor Money! Everybody on the floor Everybody on the floor Ev ... some money some more I'm all in the club with your ho Bad bitches on the pole50 thousand on the floor Everybody on the floor Everybody on the floor Everybody on ... avo! Yeah it's Migos and Game in the club ni
42 2.Futura Free f I was being honest I'd say long as I could fuck three times a day and not skip a meal I'm good I used to work on my feet for7 dollars a hour ... r Call my momma like momma I ain't making minimum wage momma I'm on momma I'm on Now I'm mak ... 'm on momma I'm on Now I'm making400600800K momma To stand on my feet momma Play these songs it's therapy momma They pay ... gs it's therapy momma They paying me momma I should be paying them I should be payin(
43 8.It's OK e I'm gettin' paid It's alright I don't feel no type of way It's ok I don't feel no type of way[Verse1] Got my gr ... type of way[Verse1] Got my grind on came up errway Roll this blame up let's flame up errday Got a side bitch her name is MaryJane Bitches look like ... is MaryJane Bitches look like twins Ashley[?] Double[?]she nasty anyway She gon' act like she classy till she see the cake Never seen so many blue faces look at ... n she let me kill it Now it's in(!
44 7.Narcissus t you Looking at me. Looking at you Looking at me looking at me Looking at you looking at you Life's a house of mirrors- I'm hooked to the view I wipe em down to clear em- I'm push ... em down to clear em- I'm pushing up through A thousand idle copies of me smushed ... and idle copies of me smushed in a room Bluer thanJonathan Osterman's and I'm just as aloof A crowd of identical ... as aloof A crowd of identical twins I mistook as
45 7.Whispers Twin Atlantic-GLA7.Whispers All I hear are whispers All I hear are whispers The freedom committee First annual meet ... om committee First annual meeting of souls There's lots of discussion No action from those who chose A lifetime of hate the ... chose A lifetime of hate the better ones speak the most Your last breath was left Among the rapturous roar All I hear are whispers This is all we've ever know Ev ... is all we've ever know Everything we've ever

46 8.I Am Alive Twin Atlantic-GLA8.I Am Alive All these are break ... Alive All these are breaking up I'm falling into hell just to mess you up Indecision Cold let me heat you up My mind is making oil let me fill your cup And they'reinging Forward don't back down It's easy it's easy Forward don't back down Control it It's easy It's easy Time starts tick ... asy It's easy Time starts ticking down Nothing in the world's go
47 9.All Known Things l Known Things Sun can set in scarlet For an hour on the horizon The clouds can all kaleidoscope Right before my eyes And the sweetest bird on Earth can s ... e sweetest bird on Earth can sing The best round of all time can ring Your beauty stands alone Amongst all known th ... nds alone Amongst all known things all known things Your beauty stands alone Amongst all known th ... nds alone Amongst all known things all known things I'm at the exh
48 7.Necro-Pack Rat lse weakening Look deep into my eyes baby The last thing you will see is a twinkle in my eyes For soon you will expire proming me to have my way with you Feeling my love muscle rise... I soon will bin malicious deeds Watching as you fade away... I have to accept what's come over me I dom ... cept what's come over me I dominate Taking control of your feeble state Total control I lay you on the ground to beg ... I lay you on
49 5.West Texas Blues eed a blowin' down Ol' Christoval Road Mesquite trees on the hillside and rattlesnakes on the road And they tell me Father Time he waits for n ... s his sweet ass time out here in San Angelo We're sittin in busted lawn chairs drinkin' and playin' cards And all them stars are out tonight you can see'em it a ... ut tonight you can see'em it aint that hard I swear there's so many places you can go when you a ... y places you can go when you ain
50 3.Hi Roller ssed Counting up my cake getting all them checks Pull up in a Wraith I'm just trying to flex Why you want to hate you do it the best I'm a high roller You know I'm a high roller You know I'm a high roller You know ... I'm a high roller[Verse1] Driving like I stole it Double parking bitch you better not tow it Please show me my opponent I said please show me my opponent I'm so young I could fuck on your niece Walk on your ... niece Walk on your knees D
51 10.Enough McKnight-Better10.Enough Don't know much about tomorrow Can I live for yesterday?Just give me a song to s ... erday?Just give me a song to sing and a melody to play. Don't know much about the stars up ... know much about the stars up in the sky Not afraid of what might be. You're the reason for the ... be. You're the reason for the twinkle in my eye Cause I have you here with me. Cause everytime I'm with you And everytime we touch. And everytime I
52 12.Color of the Blues(feat. Susan Tedeschi) John Prine-For Better, or Worse12.Color of the Blues(feat. Susan Tedeschi) Up above me are the skies like the ... ove me are the skies like the twinkle in your eyes These things are the color of the blues In the mail your letter came the ink and paper looked the same Yes blue must be the color of the blues Bluebird sitt ... lor of the blues Bluebird sitting in the tree seems to sympathize with me For he's not s ... pathize wit
53 2.Khaza Kevin Gates-Arm & Hammer2.Khaza Gates get the bus ... >2.Khaza Gates get the business cleared anywhere we at Smilin' in my face but itchin' to get me wacked Name in his mouth bad when he kick it wit' other camps Tell ... kick it wit' other camps Tellin' lies wit' the stamp and try to give me the wrap I'm ... d try to give me the wrap I'm in the street wit' it you really won't be exact Not a good gang member the members'll probably ra
54 17.No Place Like Home Ciano-Falling Forward17.No Place Like Home[Chorus] They say there's no place like home But home a ... no place like home But home ain't the place for me And even tho I'm gone There's no need to wait for meJust pray for me[Verse1: D. Ciano] This is someth ... rse1: D. Ciano] This is something that they need to hear cause people fear leav ... to hear cause people fear leaving there Going on past a place called home be prepared I tell em get away from all the
55 1.Close to You(feat. T-Pain) feat. T-Pain) feat. T-Pain製作1500 or Nothin'& Terrace Martin[Verse1:Dreezy] I just wanna take away the pressure I knew you were special when I met you Hate the way you bottle your confession ... you...who you...are And you ain't gotta worry when you with me I vibe with your mental because you get me And whenever you want me you can hit me I'll be there ... you can hit me I'll be there in a minute boy I'm tryna get close to you to you woah-waoh
56 16.Close to You Hard Feelings16.Close to You feat. T-Pain製作1500 or Nothin'& Terrace Martin[Verse1:Dreezy] I just wanna take away the pressure I knew you were special when I met you Hate the way you bottle your confession ... you...who you...are And you ain't gotta worry when you with me I vibe with your mental because you get me And whenever you want me you can hit me I'll be there ... you can hit me I'll be there in a minute boy I'm tryna get close to
57 3.Change this new kind of road Had to spend months inside a dark room with my candles blown But I came out with a light that bl ... came out with a light that blind at then end though Oh I mean a book cause a book of Neanderthals Could it be what it what they though it was well it's k ... they though it was well it's kinda known And it's kinda yes when they dress up my talents[?] This a ... dress up my talents[?] This ain't a star but I got life like a planet though
58 4.Domingo Mango- WTF Wrong gos-Migo Lingo4.Domingo Mango- WTF Wrong[Intro-Domingo& Takeoff] What's going on over there man? Man I don't know we need to see what's up with his ass The fuck that nigga kid look ... s The fuck that nigga kid looking at? Ay fuck nigga Squad Migo Gang[Hook– Takeoff] What the fuck wrong with this nigga Look ... uck wrong with this nigga Looking at me like he know a nigga Acting like he been out in the field with a nigga Lookin(!
59 18.Domingo Mango- Can t Talk To Me gos-Migo Lingo18.Domingo Mango- Can t Talk To Me[Intro-Domingo] Man what? Oi back the fuck up Hell ... [Hook– Domingo] No! can't talk to me Young rich ni ... erse1– Domingo] Can't talk to me no no no can't talk to me Can't talk to me[?]AR choppers with me Can't walk with me red on my feet I just mad ... it with me3 a bag just for a pint of this lean Can't drink with me[?]back in the bando[?] Can't talk to me no you can't talk to
60 9.10 Times eakerbomb[Intro] Colder than a motherf- Colder than a motherf- It's Guwop Gangsta Gibbs baby Colder than a motherf- Colder than a motherf- Col ... herf- Colder than a motherfuckin...[Verse1: Freddie Gibbs] Baby are you still down Still Down for me Still down to take a brick Out of town for me Ripp ... brick Out of town for me Rippin off the whole clique Thirty rounds for me See them niggas runn ... ds for me See them niggas runnin' up Now lay it down for me Foreign cars
61 4.Make You Better .Make You Better I want you thin fingers I wanted you thin fingernails And when you bend backwards I wanted you I needed you Oh-oh to make me ... I needed you Oh-oh to make me better I'll love you in springtime I lost you when summer came And when you pulled backwards I wanted to I needed to Oh-oh to make me ... I needed to Oh-oh to make me better Oh-oh to make me better But we're not so starry-eyed anymore Like the perfect para
62 12.Geechi Liberace erace[Intro] Geechi Liberace rings on every finger In the south with the AC set at69 at all times[Verse1] I fell asleep with the Rollie on A young Michael Corleone Custom made suits a ... field nigga Next Trayvon Martin Emmitt Till nigga My nappy hair who say that life is fair My family mean the world although I'm never there These days noth ... 'm never there These days nothing makes sense Sad seeing all these G's on this fake shit Text a nigga ph
63 19.Boy Scout to the End r that chainsaw noise I don't give a damn about your hopes and your dreams Or what the rest of the world enjoys Well I've been chew ... rld enjoys Well I've been chewing days and days honey I've been chasing meat I've got a salvation army in the back of my head And a bucket of bones at my feet[Chorus:] Cause noth ... at my feet[Chorus:] Cause nothing comes easy There's riches in my bed There's a taste in my mouth that I just can't place And I'm haunted
64 16.Gunga Din The Libertines-Anthems for Doomed Youth16.Gungin Woke up again to my chagrin Getting sick and tired of feeling sick and tired again I tried to write because I got the right To make it look as if I'm do ... t To make it look as if I'm doing something with my life Got to find a vein it's always the same And a drink to ease the panic and the suffering I woke up again Dreamt of Gunga Din Oh the road is
65 7.Ride OnJosephine e OnJosephine Ride onJosephine ride on Ride onJosephine ride on Ride onJosephine child ya' got a runnin' machine Baby baby ride onJosephine baby ride on Well nowJosephine drivin' a hotrod Ford She got twin carburators gonna burn up the roadTwin exhausts kickin' out the rear Some a'that'll really take away from here Ride onJoseph ... e away from here Ride onJosephine baby ride on Ride onJosephine
66 4.That Look I wanna paint the town She's like a Sunday morning I'm a dancehall Saturday night She's like a sta ... aturday night She's like a stain glass window I'm a lonestar neon light She has another side That no one sees but me She is the only one That br ... me She is the only one That brings me to my knees There's something about Sinatra And a bottle of Chardonnay Without a s ... ttle of Chardonnay Without a single word She takes my breath away When she
67 5.Getaway Truck I wanna paint the town She's like a Sunday morning I'm a dancehall Saturday night She's like a sta ... aturday night She's like a stain glass window I'm a lonestar neon light She has another side That no one sees but me She is the only one That br ... me She is the only one That brings me to my knees There's something about Sinatra And a bottle of Chardonnay Without a s ... ttle of Chardonnay Without a single word She takes my breath away When she
68 2.That Look I wanna paint the town She's like a Sunday morning I'm a dancehall Saturday night She's like a sta ... aturday night She's like a stain glass window I'm a lonestar neon light She has another side That no one sees but me She is the only one That br ... me She is the only one That brings me to my knees There's something about Sinatra And a bottle of Chardonnay Without a s ... ttle of Chardonnay Without a single word She takes my breath away When she
69 11.My Life oys I'm going out with my pipe These niggas they want my life My life my life these niggas they want my life I'm rid ... ggas they want my life I'm riding around with my pipe Got niggas that'll take yo life I'm a young nigga but got all the niggas That'll run up on you and take they ... you and take they toys I'm going out with my pipe These niggas they want my life My life my life these niggas they want my life[Verse1:] Rid ... they want my life[Verse1:] Riding around
70 10.Praise Abort Lindemann-Skills In Pills10.Praise Abort[Intro] I like to fuck but no French letter Without a condom the sex is ... r Without a condom the sex is better But every time I get it in A baby cries and sometimes twins[Verse1] I have six kids and I don't like it They eat too much and treat me like shit They only wear Posh label clothes I give ... g mansions too and smoke the fine cigars They have deep pockets I don't know why I look at my purse
71 3.Twinz[Feat. FatJoe] g Pun-Rhymin’ Abomination The Remix EP3.Twinz[Feat. FatJoe][Big Punisher] Ready for warJoe how you wanna blow they spot I know these dirty cops that'll get us ... ese dirty cops that'll get us in if we murder some wop Hop in your Hummer the Punisher's ready; meet me at Vito's with Noodles we'll do this dude while he's slurp ... do this dude while he's slurping spaghetti Everybody kiss the fucking floorJoey Crack buck em all If they mov
72 2.Dumb Shit Feat. Snoop Dogg+ Black Ty ck Ty[Intro Tyrese](x2) I really messed up Can you call me back babe?[Verse1:Tyrese] I don't know why I've been mak ... I don't know why I've been making her feel this way I ain't even smooth with my bullshit I do it right ... ith my bullshit I do it right in her face It ain't like I don't love her already gave her that r ... ve her already gave her that ring I hope you know hope you know how much I really wanna change Why would I wanna wake up ... nge
73 1.Roses Roses[Intro][Verse1] If there was ever such a clever Breed of roses that were redder Than the A upon the bosom of the chick ... A upon the bosom of the chick in scarlet letter I would toss them to the dirt and would appreciate'em ... dirt and would appreciate'em better And would toss another bud upon hing the word whatever It's your favorite I know it cuz you said it enough We was ... cuz you said it enough We was in it to“Uh” But came out it in l
74 22.Song for a Dead Friend Kevin Gilbert-Thud Deluxe Edition22.Song for a Dead Friend Danny my friend I th ... riend Danny my friend I think you knew me better than I ever knew you Cause you read every chapter And I just glossed right over them and pretended I knew But I believed ... etended I knew But I believed in you I loved you for your brilliance and your way of mak ... brilliance and your way of making everything absurd And I relied on you To make me see the foolishn
75 3.Atticus In the Desert Bashi-String Quartet Live!3.Atticus In the Desert Oh in the desert we tried to Love like they do ... we tried to Love like they do in movies Face to face end of story As twins we created an era Two souls in prime sahara Swallowed by sand and time we play What began as an epic Ended a parched pathetic Arid and vapid like our attachment ... id like our attachments I was in love with you You're all i ever knew I gave my head to you The way
76 5.Cold Morning Fears .Cold Morning Fears Like Shiva in the circle of Samsara In halo of nails I dance Phantoms flowing through my veins I wander through the maze Of intoxicated mind The elixir from the land of peace In my unconsciousness I search for release I cross the portals of ... elease I cross the portals of insight To escape the poison of life Choing with phantoms of happiness I touch both heaven and hell And the world takes off all of it
77 1.Return to the Moon(Political Song for Didi Bloome to Sing with Crescendo) loome to Sing with Crescendo)作詞 Brent Knopf& Matt Bern ... )作詞 Brent Knopf& Matt Berninger[Verse1] Scratched a ticket with a leg of a cricket And I got tripleJesus Cashed it ... d I got tripleJesus Cashed it in for a Siamese twin At the family firing range Went to bed and woke up inside another man's head Nobody noticed I'm so excited the senator's a fighter Don't tell me noth ... s a fighter Don't tell me nothings changed[Chorus]
78 12.Detroit Vs. Everybody Eminem-ShadyXV12.Detroit Vs. Everybody Tell'em if they want it they can come get that(Statik) I swear I love my city I just wa ... ) See me they salute me they ain't ready for that(Statik) Detroit vs. Everybody I took a bite out the rotten apple by the poison tree All these females need to em ... o email to make noise And I think its changin' a lot he fuck with my authority Then he shall see shells But not by the seashore if he gangbang ... by the seashore if he
79 3.Really ] Fuck buyin' jewelry buyin' ammo Teflon bulletproof the Lambo Hate rats got my niggas ... Lambo Hate rats got my niggas in the fed Got money in the bank and money on my head Really? Niggas sound silly Wanna talk money yeah count it ten milli Free my nigga Meek Milly bad bi ... I guess I sold Iggy Who you think I give a fuck about an enemy? Think I give a fuck about the industry? Better Google me Boy I really made a million out the fuck ... ly ma
80 3.Really ] Fuck buyin' jewelry buyin' ammo Teflon bulletproof the Lambo Hate rats got my niggas ... Lambo Hate rats got my niggas in the fed Got money in the bank and money on my head Really? Niggas sound silly Wanna talk money yeah count it ten milli Free my nigga Meek Milly bad bi ... I guess I sold Iggy Who you think I give a fuck about an enemy? Think I give a fuck about the industry? Better Google me Boy I really made a million out the fuck ... ly ma
81 2.Bigger& Better Lies Thompson Twins-Remixes & Rarities2.Bigger& Better Lies you told me you loved me so i don't understand why promises are snapped ... tand why promises are snapped in two and words are made to bend(the bigger the ... e made to bend(the bigger the better) some stolen from japan collected from around the world they'll catch you if they can(chorus) lies lies lies yeah lies lies l ... u out to know what's on your mind well cleopatra died for egypt what a w
82 5.You Take Me Up(Machines Take Me Over) Thompson Twins-Remixes & Rarities5.You Take Me Up(Mach ... ities5.You Take Me Up(Machines Take Me Over) I work on the front l ... ver) I work on the front line I work to survive I sleep in a fever So this is my life I cry in my sleep cry boy cry boy It just makes me weep when I try how I try I know what it means to work hard on mach ... it means to work hard on machines It's a labor of love so please don't ask me why? Look ... please d
83 1.Hold Up I.& Diddy[Intro Diddy] King motherfucker Ay yo some of y'all bitches be motherfuck ... of y'all bitches be motherfuckin' speeding and talking out of turn You need to slow the fuck down and hold up man Ay yo Trae The Truth get at these niggas c'mon I am k ... t at these niggas c'mon I am king you know what it is Bitch came up to me she said'who you is?' You know what I had to tell her I said'I'm Diddy bitch!'[Hook: Tra ... Hook: Trae Tha Truth] I'm feelin(!
84 2.Heart and Soul Twin Atlantic-Great Divide2.Heart and Soul I flick the switch on the generator So I could turn you on You ... or So I could turn you on You better get to know your operator Before you pick that tone You own the lock and the key For the w ... the lock and the key For the window to my soul Yeah that's the only thing you talk about You gotta let me know Cause it must have been someth ... Cause it must have been something Out of control Yeah it must have
85 7.I Am an Animal Twin Atlantic-Great Divide7.I Am an Animal Wake up everyone you wanna see the state of the place that I'm ... e state of the place that I'm in Cause last night leaves me lost for words and the flashbacks are start ... s and the flashbacks are starting to get hypnotizing Well you are an empty jar you'll do anyth ... e an empty jar you'll do anything retrace your steps like I did It takes you to a ... like I did It takes you to a better place b
86 4.Scraping Up the Pieces Twin Forks-Twin Forks4.Scraping Up the Pieces I don't have no ring But I could steal one on the way I'll be mak ... eal one on the way I'll be makin' good on all the promises I made I never had much money But I got a little saved Baby leave the light on I'll be com ... leave the light on I'll be comin' over late A face just like an angel There's a lion ... like an angel There's a lion in your eyes You could tempt the devil And I wo
87 11.Who's Looking Out Twin Forks-Twin Forks11.Who's Looking Out I'm perched upon a burnt bridge Look ... rched upon a burnt bridge Looking for a last chance Singing in the wind just like a crow. I'm a bum working on my last can Wondering where my life ran Lost it in the wind and didn't know. Who's looking out? Who's looking out? Who's looking out yeah... Who's looking out for you now? I'm a rose grow(|
88 12.Kiss Me Darlin Twin Forks-Twin Forks12.Kiss Me Darlin So kiss me darling it's been a long time[x2] It's been a long time s ... me[x2] It's been a long time since I saw you in the village playing mandolin Something in your singing made my burdens lift Hanging onto every word to cross your lips Feels like a long way gone But I can still remember how you sang that song Smil ... er how you sang that song Smilin
89 13.Good Lovin' Twin Peaks-Wild Onion13.Good Lovin' Yeah! Run out by mama and every girl just gives me drama. All my friends are look ... drama. All my friends are looking older but you still look the same. And I'm stand ... l look the same. And I'm standing by the corner; I see you walking on by. Asking if I'm doing fine like you're some friend of mine. Oh you must have lost track of time. And yes I got your letter. I didn't th ... I got your
90 8.Dreamin Twisted Insane-The Last Demon8.Dreamin Then why do I feel like I'm dreamin? Always surrounded by fiends that wanna br ... ounded by fiends that wanna bring bloody murder with the15 I walk up in the door how to explain it to his mama when it's seven bullet holes up ... en it's seven bullet holes up in his dickies? Smokin' on some mint green take a hit of weed Swisher Sweet and my bra ... weed Swisher Sweet and my brain is alwa
91 6.Shitsville Madlib-Pinata Beats6.Shitsville Yeah(where's my money bitch?) Uhh Niggaz a ... my money bitch?) Uhh Niggaz ain't gon' shit then get the fuck up off the toilet stool Bent beh ... off the toilet stool Bent behind my tint as I commence to take these boys to school Don't drive no yellow bus but I got mayonnaise and mustard Bold tires gold wires on m ... t And now my transmission leakin and my rear-suspension squeakin Drop a rock off to my geeker fix my
92 17.I'm A Fuckin Wizard I'm A Fuckin Wizard Well my name is mc chris i kick microphone spit Not on the stage im a mage i amaze with my mits With my digits there's ... digits there's no limits cast incantations and spells Warlocks and wizards feel blizzards or face the fires of hell I come correct protect the party with a field ... journeys or tourneys i curse kings and courts So put down your missiles and your pistol precursors Im a mercenary adversary im a sorcerer surfer All usurpers are ...
93 22.Help Wanted Do you think it's really real? Fill out an applicationJust be patient You know the drill Help wanted Do you wanna pay the bills? Help wanted ... se is barely haunted Do you think it's really real? Fill out an applicationJust be patient You know the drill As a veteran I was settl ... drill As a veteran I was settling into a life of self-pity Living with my mother in my favorite city She started getting on my case about wasting my life I missed th
94 6.Shitsville ie Gibbs-Pinata Beats6.Shitsville[Verse1] Niggas a ... hitsville[Verse1] Niggas ain't gon' shit then get the fuck up off the toilet stool Bent beh ... off the toilet stool Bent behind my tint as I commence to take these boys to school Don't drive no yellow bus but I got mayonnaise and mustard Both tires gold wired on m ... t And now my transmission leaking and my rear-suspension squeaking Drop a rock off to my geeker fix my shit man I'm out here
95 5.Verified C-The Turning Point5.Verified Now guess how's bizare and stract Ready for war it's not a game but we came back to settle the storm It's not ... arldy howevere the wordl is spinning Each verse disperse insome of the worst...some of the worst ining and take it back to that New York nightees Gold and forever be a rap Ever was full of trap coca ... rap Ever was full of trap cocaine this air make sme wanna blow my brain Like co-codain
96 2.Xtra Love We Are Twin-Xtra Love2.Xtra Love Your name is written on my heart But you keep me tapp ... my heart But you keep me tappin' in the dark Through all the crazy things we see there's not thing that can come between You and I We both survive ... een You and I We both survive in a world on fire How you like me now? I know you ... w you like me now? I know you better hold me down You are my number one You are my number one You are my number o
97 3.FREEBASE 2 Chainz-FreeBase (EP)3.FREEBASE[Intro] What is it? Freebase What's free about it? I thought about it I said listen Should I talk about freebase and what if or somet ... freebase and what if or somethin People say well no everybody goes and then people will start go ... and then people will start goin.... No. Let me..I gotta talk about what happened to me[Bridge] See where we're from it's all or noth ... re we're from it's all or nothing But we take penite
98 5.Can't Take It Anymore(feat. ChillaJones Cortez& DJ Doo Wop) Wop)[Intro DJ Doo Wop] What's poppin' y'all? This the DJ Doo Wop! I'm in the buildin' with3 hungry emcees that's'bout to gin! First up reppin' Boston Mass he stay schemin'! Ayo ChillaJones set it off playboy come on![Verse1:ChillaJones] Can't take it anymore you ... es] Can't take it anymore you better recognize These pupils is cornier than ever so I'm wreck ... cornier than ever so I'm wreckin' eyes Pushin' up on the top spot it
99 12.Tag Along b i'm leaving with mure then one shadow Many chiks on the dance floor danc ... chiks on the dance floor dancing and do the tripping Heard about the orgie and her new... Sexuality breaks throguh with the...games No psihology without Twitter they fallow me Girls ... tter they fallow me Girls missing she was last see tag alone I tag it...with that Girl go ... e I tag it...with that Girl going hot temperature shift in degree Blowing kisses at looking
100 15.LilacWine >15.LilacWine[Verse Bones] All I need is wood so I can turn it to smoke Bitch All I need's a half so I can turn it to a O Bitch Never had ... had a friend so I'm used to being alone Find me somewhere in between Howard Hughes and Nina Simone What Lilac wine with the fresh french roll Subtitles off cause one day we might move1887 when the Model T move Through the cobble stone streets ... stone streets where I let my mind brew Remember when we used t

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】